Shkolla e Frankfurtit,Sorrosi dhe Shpërbërja e shoqërisë Perëndimore - Lajmëtari Ditor

Lajmëtari i paanshëm

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

3.9.22

Shkolla e Frankfurtit,Sorrosi dhe Shpërbërja e shoqërisë Perëndimore



Strategu kinez Sun Tzu thoshte: “E gjithë lufta bazohet në mashtrim”.

Më 24 tetor 1918, në Rusi shpërtheu Revolucioni i madh i Armatosur i Punëtorëve. Më 25 tetor 1918, formohet Këshilli i parë i Komisarëve Popullorë (Sovjetik) dhe Rusia tani bëhet Bashkimi Sovjetik.

Udhëheqësit e Revolucionit Rus presin që Revolucioni të përhapet si flakë në të gjitha vendet e tjera perëndimore (Gjermani, Itali, Francë, Angli, SHBA, etj.). Por revolucioni nuk u përhap. Në vitin 1922, me iniciativën e Leninit, në Institutin Marks-Engels në Moskë u organizua një tubim me temën: “Pse nuk përhapet revolucioni dhe çfarë duhet bërë”. Mes të pranishmëve ishte Georg Lukacs, aristokrat hungarez-hebre, bir i një bankieri dhe teoricieni nr. 2 i marksizmit pas vetë Marksit. Si dhe Willie Musenberg i cili sugjeroi se “intelektualët duhet të organizojnë dhe minojnë shoqëritë perëndimore nga ‘brenda’ në mënyrë që të shihet se qytetërimi perëndimor ‘Kutërbon'”. Strukturat dhe vlerat e qytetërimit perëndimor duhet të shkatërrohen në mënyrë që të jetë e lehtë të imponohet diktatura e proletariatit në vendet perëndimore”.

Lenini vdiq në 1924 dhe Stalini dëboi Lukacs, Muzenbeg dhe mbështetësit e tyre. Lukács u vendos në Gjermani ku kryesoi mbledhjen e parë të një grupi psikologësh dhe sociologësh komunistë. Në thelb ishte themelimi i shkollës së Frankfurtit. Ajo u quajt Shkolla e Frankfurtit (një titull informal) për të përshkruar të gjithë intelektualët e lidhur me Institutin për Kërkime Sociale të Universitetit të Frankfurtit.

 

(Frankfurt është “kështjella” e familjes Rothschild. Emblema e qytetit është “mburoja e kuqe” – Rothschild – dhe Bursa Gjermane dhe Bundesbank ose Banka Qendrore e Gjermanisë janë të vendosura atje – jo rastësisht, sigurisht). 

 

Kështu u krijua një institut i ri mendimi (Think Tank). Shkolla e Frankfurtit beson se është një mënyrë qartësisht më efektive për të përmbysur shoqëritë perëndimore përmes kombinimit të marksizmit dhe psikologjisë. Bashkimi i Marksit dhe Frojdit do të ishte “mitra” për të krijuar një “ideologji” të re që mund të thyente parimet dhe strukturat ideologjike të shtetit borgjez. Në vitin 1930 Max Horkheimer u bë drejtor i Institutit. Shkolla u financua nga Felix Weil, djali i një prej industrialistëve më të mëdhenj hebrenj gjermanë. Në thelb ai u financua nga familja Rothschild. Rothsçajlldët, nëpërmjet bankierit Max Warburg, kishin financuar edhe Revolucionin Rus me synimin për të marrë përsipër emetimin e monedhës ruse – rubla. Kushdo që kontrollon monedhën është edhe bosi i një vendi. 

 

Magjistratët politikë dhe të gjitha institucionet e tjera janë thjesht shërbëtorë të shpenzueshëm të atij që kontrollon emetimin e monedhës. Horkheimer kishte adoptuar “Marksizmin kulturor” të Lukács dhe besonte se ai mund të zhvillohej si një ideologji dhe dalëngadalë të mbizotërojë kulturalisht në shoqëritë perëndimore. Ai besonte se mund të krijonte “ndërgjegje” dhe një mënyrë jetese tek qytetarët e shoqërive të zhvilluara ekonomikisht perëndimore. Ai solli anëtarë të fakultetit si Erich Fromm dhe Wilhelm Reich si dhe një student të ri të diplomuar, Herbert Marcuse. Megjithatë, rolin më të rëndësishëm do ta luante Teodor Adorno si dhe Antonio Gramsci. 

 

Të gjithë besonin se kultura formon ndërgjegjen e një shoqërie. Kështu ata besuan se vlerat e qytetërimit perëndimor duhet të shpërbëhen dhe të zëvendësohen nga vlerat e Shkollës së Marksizmit të Frankfurtit, ata në thelb krijuan një qendër të fuqishme pushteti që do të impononte ngadalë parimet dhe ideologjinë e saj në nivel global. Por në vitin 1933 partia naziste mbizotëron në Gjermani. Shkolla shpërndahet dhe zhvendoset në Amerikë.

 

Atje rithemelohet me ndihmën e Universitetit të Kolumbisë. Në Kolumbia, shkolla e Frankfurtit forcon pikëpamjet e saj duke përdorur dy mjete: 

 

1-Teoria kritike. Është teoria e kritikimit dhe kritikimit të qëllimshëm të çdo institucioni dhe sistemi vlerash të kulturës perëndimore duke filluar nga familja dhe zakonet tradicionale seksuale.

2-Korrektësia politike që është përdorimi i fjalëve dhe sjelljeve që nuk konsiderohen “fyese” për asnjë grup njerëzish p.sh. fjala Pusht hidhet dhe zëvendësohet me fjalën homoseksual ose Gej. 

 

Lufta e klasave midis proletarëve dhe kapitalistëve zëvendësohet nga tensioni midis grupeve të shtypura të njerëzve dhe shtypësve.

Shkolla e Frankfurtit përdor grupet “të shtypura” si një dash kundër qytetërimit perëndimor. 

 

Të shtypura janë gratë që jo vetëm duhet të hyjnë në prodhim, por edhe duhet të çlirohen seksualisht nga burri shtypës. Barku i familjes ose gruaja dhe nëna duhet të kenë mundësi të kenë marrëdhënie seksuale lirisht jashtë familjes. 

 

Homoseksualët janë një grup njerëzish të shtypur. Ata jo vetëm që duhet të trajtohen në mënyrë të barabartë, por nëse është e mundur të imponojnë parimet e tyre në shoqëri (martesa homoseksuale dhe birësimi i fëmijëve, etj.). 

 

Përdoruesit e drogës janë një grup i shtypur, shoqëria duhet të pranojë përdorimin e lirë të drogës në mënyrë që qytetarët të bëhen të varur nga “substancat”. Kështu ata do të jenë më të prekshëm për të pranuar një Rend të Ri të gjërave. 

 

Në shumë vende të Evropës Perëndimore dhe SHBA, përdorimi i drogës është pothuajse falas. Një grup i shtypur janë ata që i duan perversitetet seksuale. Shoqëria duhet t’i pranojë këto perversitete.

 

Në Holandë ka një parti pedofile që merr pjesë në zgjedhje.

Ndërsa në Gjermani ka 150 shtëpi publike për të kryer marrëdhënie seksuale me kafshë (kafshët e gjora).

 

Emigrantët janë gjithashtu një grup i shtypur dhe duhet të “homogjenizohen” me shoqëritë perëndimore, të bëhen multikulturorë. Ata që krijojnë luftëra dhe emigrantë paraqiten si mbrojtës të tyre. Pikërisht të njëjtat viktima dhe ata si qytetarët e vendeve pritëse.

 

Shkolla e Frankfurtit krijon një listë të: 

 

1- Krijimi i veprës penale të racizmit. 

 

2- Ndryshimi i vazhdueshëm për të krijuar konfuzion

 

3-Procesi seksual dhe homoseksualiteti tek fëmijët. Nuk do të jetë e çuditshme nëse pas disa vitesh do të ketë përdorues homoseksualë të drogës të ulur në karriget e shkollës si mësues. 

 

4- “Pushtimi” i shkollave dhe institucioneve arsimore. Shkolla krijon ndërgjegje dhe karakter, prandaj fëmijët duhet të largohen herët nga familja, në moshën 3-vjeçare dhe të shkojnë në parashkollorë dhe të vegjël për të formuar karakterin që duan pushtetarët. 

 

5- Emigracion masiv për të shkatërruar “identitetin kombëtar”. Në vitin 1923, Dunant shkroi librin “Lugina e trëndafilave”. Aty Dunan raporton për fluksin e emigrantëve në Evropë në vitet 2018 dhe 2019. Si e dinte Dunan për imigracionin që nga viti 1923 ???????? 

 

6- Konsumimi i tepërt i alkoolit dhe lirimi i drogës. 

 

7- Minimi i kishave dhe në përgjithësi të kulteve fetare. Kishat edhe Feja janë qendra të mëdha politike të pushtetit që ndikojnë në miliona besimtarë. Parimet e Shkollës së Frankfurtit duhet të kalojnë nëpër kisha. 

 

8- Një sistem ligjor jo i besueshëm i njëanshëm ndaj viktimave të çdo krimi.

 

9- Varësia nga shteti dhe përfitimet shtetërore. Paratë që çdo punonjës dhe punëdhënës paguan si kontribute menaxhohen nga një shtet i korruptuar dhe përdoren në mënyra jo transparente. 

 

10- Kontrolli dhe përbuzja nëpërmjet Mediave Publike. Kjo është absolutisht e vërtetë sot. 

 

11- Nxitja e shpërbërjes së familjes. Kjo është pikërisht ajo që promovojnë të gjitha serialet televizive.

 

Slogani është i thjeshtë: “Ne do ta bëjmë Perëndimin aq të korruptuar sa të marrë erë të keqe”(Të kutërbojë). 

 

Shkolla beson se ka dy mënyra të revolucionit: 

 

1- Politike

2- Kulturore

 

Revolucioni kulturor shkatërron gjithçka nga “brenda”. Plani është afatgjatë dhe fokusohet në familjen, arsimin, median, seksin dhe kulturën popullore. Rëndësia e psikologjisë së masës është rritur shumë nga format moderne të propagandës. Nga këto, më i fuqishmi është ai që quhet “arsim”. Gjithashtu muzika së bashku me vargjet dhe me përsëritje të vazhdueshme është shumë efektive në formësimin e vetëdijes. 

 

Nëpërmjet Universitetit të Kolumbisë, parimet e Shkollës së Frankfurtit kanë dominuar plotësisht Universitetet ku studentët mësohen të zëvendësojnë logjikën me “korrektësinë politike”. Shumë efektive janë edhe barnat psikedelike LSD, pilulat etj. Shkolla organizoi një Festival të madh në Woodstock jashtë Nju Jorkut nga 15-17 gusht 1969. Është propaganda më e madhe e drogës në histori. 

 

Shkolla krijon Institutin Tavistock dhe Instituti aplikon “manipulime psikologjike” për të formuar opinionin publik. Tavistock heton se si një person ose një grup shoqëror mund të thyhet (kontrollohet psikologjikisht) në një mënyrë shkencore duke ndjekur hapa specifikë. 

 

Thuhet se Beatles kanë qenë një krijim i Tavistock, dhe muzika dhe teksti i këngëve të tyre janë shkruar nga Theodor Adorno, një anëtar i Shkollës së Frankfurtit. Sot përfaqësuesi kryesor i shkollës është George Soros.

 

Gyorgy Schwartz (George Soros) është një Khazar (Hebre Mongol) nga Hungaria, një ndërmjetës i familjes Rothschild. Ai promovon me fanatizëm parimet e shkollës së Frankfurtit duke krijuar institucione që i quan “shoqëri të hapura” ku funksionojnë të gjitha parimet e saj. Ai menaxhon fonde të mëdha duke luajtur me monedhat dhe ekonomitë e vendeve të ndryshme gjithmonë nën mbikëqyrjen e Rothsçajlldëve.

 

Ai e ndryshoi emrin a) për të fshehur origjinën e tij, b) sepse ndryshimi i emrit është një zakon tradicional i kazarëve – siç është pagëzimi për të krishterët. 

 

Ai promovon emigracionin, homoseksualët (ai ishte homoseksual në rininë e tij), drogën dhe gjithçka që përfaqëson shkolla e Frankfurtit. Ai është bosi i Ballkanit dhe kontrollon të gjitha qeveritë dhe opozitat në Ballkan. 

 

Në Shqipërika marrëdhënie të ngushta me Edi Ramën, i cili është ideator i ”Open Ballkan” dhe i ”Open Society” ,Erion Veliajn, madje djali i Sorrosit është tejet i ”AFËRT” me Erion Veliajn, i cili gjithashtu është përkrahës i zjarrtë i Hosmosekualizmit dhe i Open Society (Shoqërisë së Hapur).
Madje shumica e kastës politike dhe shoqërore në Shqipëri janë ”kukllat” e Sorrosit, siç është Lulzim Basha , Belinda Balluku , Mirela Kumbaro etj,etj

 

Në Greqi ka marrëdhënie të ngushta me Alexis Tsipras dhe Kyriakos Mitsotakis. Alexis Tsipras garoi në zgjedhjet Bashkiake me kombinimin “Qytet i Hapur”, për të treguar nënshtrimin e tij ndaj Open Society “Shoqërive të Hapura” të Soros. 

 

Shumë e shumë do të pyesin veten se si një i majtë si Rama mund dhe bën politikë të krahut të djathtë. Por nëse ai ndjek me kujdes projektligjet që miratohen, ato nuk janë gjë tjetër veçse parime të shkollës së Frankfurtit. Megjithatë, që të kalojnë këto parime, populli Shqiptar duhet të varfërohet ekonomikisht për të pranuar gjithçka. 

 

Shkolla e Frankfurtit nuk është gjë tjetër veçse një krijim kazarian në shërbim të një Rendi të ri Botëror. Ajo ka mbizotëruar kulturalisht në shumicën e shteteve të Bashkimit Evropian, ndërkohë që sistemi arsimor synon të pranojë parimet e shkollës, të cilat shfaqen si ide progresive. Krijuesit e shkollës së Frankfurtit duhet të buzëqeshin të lumtur nga atje lart, sepse fara që ata mbollën ka mbirë dhe po përhapet.

No comments:

Post a Comment

Qeverisja e Komitetit të 300-ëve

Komiteti prej 300 drejton botën përmes një perandorie prej tre qytetesh-shtetesh, në të cilat qytetet nuk paguajnë taksa dhe u binden vetëm...